Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový plán neziskové organizace

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Holý, David

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na stanovení marketingového plánu neziskové organizace ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny.

Popis

Klíčová slova

Neziskové organizace, marketingové plány, služby, SWOT analýza, rozpočty, Non-profit organizations, marketing plans, services, SWOT, budgets

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By