Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum požadavků, preferencí a spokojenosti spotřebitelů párků vídeňského typu

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šenková, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Hlavním záměrem této práce je zjištění seznamu atributů střívek párků vídeňského typu, důležitých pro spotřebitele. Nejdříve je vymezen proces analýzy zákazníků a v jeho rámci je podrobněji popsána analýza očekávaných a latentních požadavků a preferencí zákazníků a jejich spokojenosti. Rovněž je věnována pozornost procesu nákupu a užívání výrobků. Dále je popsán kvantitativní marketingový výzkum metodou osobního dotazování a zásady tvorby dotazníku. Praktická část práce je věnována přípravě a realizaci kvantitativního marketingového výzkumu vnímání důležitosti atributů párků a střívek a zpracování a analýze dat získaných provedeným výzkumem.

Popis

Klíčová slova

zákazník, analýza zákazníků, požadavky, spokojenost, kvantitativní marketingový výzkum, customer, analyzing customer, requirements, satisfaction, quantitative marketing research

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By