Publikace: Výzkum požadavků, preferencí a spokojenosti spotřebitelů párků vídeňského typu
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Šenková, Lucie
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Hlavním záměrem této práce je zjištění seznamu atributů střívek párků vídeňského typu, důležitých pro spotřebitele. Nejdříve je vymezen proces analýzy zákazníků a v jeho rámci je podrobněji popsána analýza očekávaných a latentních požadavků a preferencí zákazníků a jejich spokojenosti. Rovněž je věnována pozornost procesu nákupu a užívání výrobků. Dále je popsán kvantitativní marketingový výzkum metodou osobního dotazování a zásady tvorby dotazníku. Praktická část práce je věnována přípravě a realizaci kvantitativního marketingového výzkumu vnímání důležitosti atributů párků a střívek a zpracování a analýze dat získaných provedeným výzkumem.
Popis
Klíčová slova
zákazník, analýza zákazníků, požadavky, spokojenost, kvantitativní marketingový výzkum, customer, analyzing customer, requirements, satisfaction, quantitative marketing research