Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití segmentační analýzy v marketingu.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nigrinová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem diplomové práce je popsat jednotlivé metody segmentační analýzy, zhodnotit jejich vlastnosti a možnosti použití a prostřednictvím daných kroků uvést postup k vyřešení problému konkrétní firmy. Práce je založena na definování firemního problému, cíle pro jeho řešení a způsobu jeho řešení. Konečným výsledkem diplomové práce je jasné doporučení pro řešení daného problému firmy.

Popis

Klíčová slova

segmentace, klasifikace dat, shluky, dendogram, marketingová strategie, segmentation, classification data, clusters, marketing strategy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By