Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití segmentační analýzy v marketingu.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorPetr, Pavelcze
dc.contributor.authorNigrinová, Jana
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:55:40Z
dc.date.available2013-07-20T01:55:40Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractCílem diplomové práce je popsat jednotlivé metody segmentační analýzy, zhodnotit jejich vlastnosti a možnosti použití a prostřednictvím daných kroků uvést postup k vyřešení problému konkrétní firmy. Práce je založena na definování firemního problému, cíle pro jeho řešení a způsobu jeho řešení. Konečným výsledkem diplomové práce je jasné doporučení pro řešení daného problému firmy.cze
dc.description.abstract-translatedThe target of this thesis is describe different methods of cluster analysis, evaluate their properties and possibilities application, and through the given steps indicate the procedure to solve the problem of a real company. The thesis is based on defining the business problem, aims for its solution and way its solution. The final result of this thesis is clear advice for solution the given problem of the company.eng
dc.description.defenceStudentka obhajovala práci na téma Využití segmentační analýzy pro marketingové účely firmy. Otázky při obhajobě: 1. Blíže vysvětlete obr. 2 na str. 24 v kontextu Vaší práce. 2. Objasněte, na základě čeho byly vybrány proměnné (str . 52) pro shlukování?cze
dc.description.defenceStudentka obhajovala práci na téma Využití segmentační analýzy pro marketingové účely firmy. Otázky při obhajobě: 1. Blíže vysvětlete obr. 2 na str. 24 v kontextu Vaší práce. 2. Objasněte, na základě čeho byly vybrány proměnné (str . 52) pro shlukování?cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format83 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28136cze
dc.identifier.stag21818cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/52347
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectklasifikace datcze
dc.subjectshlukycze
dc.subjectdendogramcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectclassification dataeng
dc.subjectclusterseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVyužití segmentační analýzy v marketingu.cze
dc.title.alternativeThe use of cluster analysis in marketing.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KasparovaM_Vyuziti_segmentacni_JN_2013.pdf
Velikost:
133.46 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
PetrP_VyuzitiSegmentacni_JN_2013.pdf
Velikost:
66.81 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
MigrinováJ_Vyuzitisegment_PV_2013.zip
Velikost:
37.72 KB
Formát:
Unknown data format
Popis:
přílohy