Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybrané pojišťovny

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nečasová, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané pojišťovny. Teoretická část je zaměřena na pojmy v oblasti marketingu, které úzce souvisí s touto prací, patří sem nástroje marketingového mixu ve službách, marketingové analýzy (analýza tržního postavení, analýza konkurence, analýza vnějšího prostředí, SWOT analýza) a dále problematika zákazníka a jeho potřeby a spokojenost. Praktická část obsahuje marketingový mix vybraného podniku, jednotlivé analýzy, které podnik ovlivňují a dotazníkové šetření. Cílem mé práce je analýza marketingových strategií a definování doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka.

Popis

Klíčová slova

image, marketingový mix, marketingová strategie, pojišťovnictví, spokojenost zákazníka, image, marketing mix, marketing strategy, insurance, customer satisfaction

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By