Publikace: Marketingová strategie vybrané pojišťovny
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Nečasová, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané pojišťovny. Teoretická část je zaměřena na pojmy v oblasti marketingu, které úzce souvisí s touto prací, patří sem nástroje marketingového mixu ve službách, marketingové analýzy (analýza tržního postavení, analýza konkurence, analýza vnějšího prostředí, SWOT analýza) a dále problematika zákazníka a jeho potřeby a spokojenost. Praktická část obsahuje marketingový mix vybraného podniku, jednotlivé analýzy, které podnik ovlivňují a dotazníkové šetření. Cílem mé práce je analýza marketingových strategií a definování doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka.
Popis
Klíčová slova
image, marketingový mix, marketingová strategie, pojišťovnictví, spokojenost zákazníka, image, marketing mix, marketing strategy, insurance, customer satisfaction