Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybrané pojišťovny

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMlázovský, Martin
dc.contributor.authorNečasová, Veronika
dc.date.accepted2023-01-18
dc.date.accessioned2023-02-06T09:01:35Z
dc.date.available2023-02-06T09:01:35Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-11-28
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané pojišťovny. Teoretická část je zaměřena na pojmy v oblasti marketingu, které úzce souvisí s touto prací, patří sem nástroje marketingového mixu ve službách, marketingové analýzy (analýza tržního postavení, analýza konkurence, analýza vnějšího prostředí, SWOT analýza) a dále problematika zákazníka a jeho potřeby a spokojenost. Praktická část obsahuje marketingový mix vybraného podniku, jednotlivé analýzy, které podnik ovlivňují a dotazníkové šetření. Cílem mé práce je analýza marketingových strategií a definování doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is about marketing strategy of a selected insurance company. The theoretical part is aboutd on concepts in the field of marketing, which are closely related to my work, these include tools of the marketing mix in services, marketing analysis, and further customer issues and their need and satisfaction. The practical part contains a marketing mix of selected companies, individual analyzes that affect the company and a questionnaire survey. The aim of my work is to analyze marketing strategies and define recommendations for improving customer satisfaction.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingová strategie vybrané pojišťovny Cílem práce je: analýza marketingové strategie zaměřené na zákazníka dané pojišťovny a definování doporučení pro zlepšení image podniku a zvýšení zákaznické spokojenosti Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Zjistila jste na základě svých dat nějaký segment zákazníků, který je se službami společnosti Kooperativa nespokojen, případně obecně nevěří pojišťovnám? Otázka 2.: Ve svých doporučení navrhujete pro oslovení mladé generace využít TikTok, jaký typ reklamy byste zde využila? Studentka na položené otázky reagovala s mírnými nepřesnostmi. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 3.: Jakou jste měla návratnost dotazníků? Otázka 4.: Myslíte si, že vzorek vašich respondentů zkreslil výsledky? Proč jste zvolila zrovna KOOPERATIVU? Studentka na položené otázky reagovala s mírnými nepřesnostmi.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag42697
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80558
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectimagecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectpojišťovnictvícze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectimageeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectinsuranceeng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie vybrané pojišťovnycze
dc.title.alternativeMarketing Strategy of a Selected Insurance Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NecasovaV_MarketingovaStrategie_MM_2022.pdf
Velikost:
1.86 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MlazovskyM_MarketingovaStrategie_VN_2022.pdf
Velikost:
152.58 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce