Publikace: Strategie konzumního jednání v druhé polovině dvacátého století v Hradci Králové
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Šikl, Miloslav
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se pokouší zjistit, jaké bylo konzumní jednání obyvatel Hradce Králové ve druhé polovině dvacátého století. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké měl možnosti dobový zákazník, jaký byl přístup obsluhy v obchodě a především odhalit, jestli ve městě byla
dostatečná obchodní síť. Dále bylo důležité porovnat socialistického a kapitalistického spotřebitele po stránce konzumerismu. Pro práci byl zásadní výzkum v podobě ústních pohovorů a články v denním tisku.
Popis
Klíčová slova
konzumerismus, hyperkonzumenti, nakupování, rozhovory, obchodní domy, Hradec Králové, consumerism, hyperconsuments, shopping, interviews, shopping malls