Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKudláčková, Nina
dc.contributor.authorBotlíková, Iva
dc.contributor.refereeKubová, Lucia
dc.date.accepted2020-06-26
dc.date.accessioned2020-07-22T07:36:23Z
dc.date.available2020-07-22T07:36:23Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-28
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na informační systémy pro získávání a péči o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza současného stavu využívání zavedeného systému Microsoft Dynamics CRM 2013. V rámci třetí kapitoly jsou výsledky analýzy využity k návrhům na zlepšení aktuálního stavu. Závěrem práce jsou tyto návrhy zhodnoceny.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on information systems for customer nurturing and relationship management in ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. company. The first part contains theoretical determination of the issue. Then there is analysed a current state of using the Microsoft Dynamics CRM 2013 system by ŠKODA AUTO Slovensko in the second part. The results from the analytical part are used for improvement suggestions of current state in the third part. These improvement suggestions are evaluated in the conclusion of this thesis.eng
dc.description.defenceDiplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format69 s., 10 s. příl.
dc.identifier.stag38199
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75894
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectŠKODA AUTO Slovenskocze
dc.subjectMicrosoft Dynamicscze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectCRMeng
dc.subjectŠKODA AUTO Slovenskoeng
dc.subjectMicrosoft Dynamicseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleInformační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.cze
dc.title.alternativeInformation systems for the acquisition and customer relationship management at ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BotlikovaI_InformacniSystemy_NK_2020.pdf
Velikost:
2.27 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KudlackovaN_Informacni_Systemy_IB_2020.pdf
Velikost:
213.69 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KubovaL_InformacniSystemy_IB_2020.pdf
Velikost:
461.15 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce