Publikace: Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Botlíková, Iva
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na informační systémy pro získávání a péči o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza současného stavu využívání zavedeného systému Microsoft Dynamics CRM 2013. V rámci třetí kapitoly jsou výsledky analýzy využity k návrhům na zlepšení aktuálního stavu. Závěrem práce jsou tyto návrhy zhodnoceny.
Popis
Klíčová slova
marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics, marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics