Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Botlíková, Iva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na informační systémy pro získávání a péči o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza současného stavu využívání zavedeného systému Microsoft Dynamics CRM 2013. V rámci třetí kapitoly jsou výsledky analýzy využity k návrhům na zlepšení aktuálního stavu. Závěrem práce jsou tyto návrhy zhodnoceny.

Popis

Klíčová slova

marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics, marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By