Publikace: Marketingová komunikace České pošty, s.p.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Jeřábková, Lenka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Marketingová komunikace České pošty, s.p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl druhé části, která čerpá zejména z praxe a také z návrhů, které by mohly přispět ke zlepšení současných metod marketingové komunikace České pošty, s.p..
Popis
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Česká pošta, s.p., komunikační mix, Reklama, Marketing communication, Communication mix, promotion