Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace České pošty, s.p.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorBecková, Helenacze
dc.contributor.authorJeřábková, Lenka
dc.contributor.refereeLišková, Luciecze
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-02-01T16:52:42Z
dc.date.available2010-02-01T16:52:42Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractMarketingová komunikace České pošty, s.p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl druhé části, která čerpá zejména z praxe a také z návrhů, které by mohly přispět ke zlepšení současných metod marketingové komunikace České pošty, s.p..cze
dc.description.abstract-translatedMarketing communications of Česká pošta, s.p., consists of tools that are subsequently used to obtain new customers as well as retaining existing clientele. Proper operation of communication in marketing is a very important factor for the smooth running of business. The bachelor work is divided into two levels. One plane is based on the theoretical background and prepares the reader to easily understand the second part, which draws particular practice and the proposals that could contribute to improving the current methods of marketing communication of Česká pošta, s.p..eng
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format57 s., 12 s. přílohcze
dc.format.extent1738567 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD21591cze
dc.identifier.signatureD21591
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/35435
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectČeská pošta, s.p.cze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectpromotioneng
dc.thesis.degree-disciplineManagement, marketing a logistika ve spojíchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleMarketingová komunikace České pošty, s.p.cze
dc.title.alternativeMarketing communication of Česká pošta, s.p.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
JerabkovaL_Marketingova komunikace_HB_2009.pdf
Velikost:
1.66 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
BeckovaH_Marketingova komunikace_LJ_2009.pdf
Velikost:
20.12 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
LiskovaL_Marketingova komunikace_LJ_2009.pdf
Velikost:
938.43 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format