Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový průzkum trhu pro pobočku DHL v Hradci Králové

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Řehák, Lubor

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum trhu kurýrních služeb pro pobočku společnosti DHL v Hradci Králové. V první kapitole jsou popsány kurýrní služby, jejich působení ve světě i v České republice. Na tuto kapitolu navazuje představení společnosti DHL. V další části diplomové práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Závěrečná kapitola je zaměřena na samotný výzkum trhu kurýrních služeb pro společnost DHL. Obsahuje metodické postupy, použité při realizaci výzkumu, včetně vyhodnocení výsledků výzkumu. Výsledky výzkumu byly použity pro odhad charakteristik trhu kurýrních služeb, jako je celková kapacita trhu, tržní potenciál a tržní podíl.

Popis

Klíčová slova

průzkum trhu, kurýrní služby, DHL, market research, courier services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By