Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový průzkum trhu pro pobočku DHL v Hradci Králové

Diplomová práce
dc.contributor.advisorŠaradín, Pavel
dc.contributor.authorŘehák, Lubor
dc.date.accepted1998
dc.date.accessioned2014-03-04T12:28:39Z
dc.date.available2014-03-04T12:28:39Z
dc.date.issued1998
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum trhu kurýrních služeb pro pobočku společnosti DHL v Hradci Králové. V první kapitole jsou popsány kurýrní služby, jejich působení ve světě i v České republice. Na tuto kapitolu navazuje představení společnosti DHL. V další části diplomové práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Závěrečná kapitola je zaměřena na samotný výzkum trhu kurýrních služeb pro společnost DHL. Obsahuje metodické postupy, použité při realizaci výzkumu, včetně vyhodnocení výsledků výzkumu. Výsledky výzkumu byly použity pro odhad charakteristik trhu kurýrních služeb, jako je celková kapacita trhu, tržní potenciál a tržní podíl.cze
dc.description.abstract-translatedThis master paper is rated for marketing research of market of courier s service for the DHL company in Hradec Králové. In the first chapter there are described couriers service, their action in the world and in the Czech Republic. Next chapter contains the presentation of DHL company. Theoretic knowledge of marketing research are recapitulated the next part of this paper. The last chapter deals with the purpose marketing research of couriers services for company DHL. It contains formal procedures, applied in realisation of research, including the evaluation of results. These results were used for estimate market characterisations of couriers services, as a total capacity of market, potencionals market and market share.eng
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format65 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD29654cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/54267
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectprůzkum trhucze
dc.subjectkurýrní službycze
dc.subjectDHLcze
dc.subjectmarket researcheng
dc.subjectcourier serviceseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.titleMarketingový průzkum trhu pro pobočku DHL v Hradci Královécze
dc.title.alternativeMarket research for the DHL office in Hradec Královéeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: