Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí

Disertační práceopen access
dc.contributor.authorŠrámek, Přemysl
dc.contributor.refereeGašparik, Jozef
dc.contributor.refereeHrabáček, Jan
dc.contributor.refereeMojžíš, Vlastislav
dc.date.accepted2017-09-05
dc.date.accessioned2017-09-19T08:23:26Z
dc.date.available2017-09-19T08:23:26Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-07
dc.description.abstractTato disertační práce se zabývá vlivem periodicity JŘ na kapacitu trati. Nejdříve je na základě jízdního řádu 2016 vytvořena simulace v simulačním programu SimuT, poté jsou pro jednotlivá vozební ramena vytvořeny a následně simulovány periodické jízdní řády. Výstupem simulace je vždy počet vlakových tras (kvantitativní parametr), průměrné přírůstky zpoždění (kvalitativní parametr) a kapacitní ukazatele dle SŽDC D24. Autorem jsou vypočítány i kapacitní ukazatele dle UIC 406. Práce se zabývá i možností tvorby integrovaného taktového jízdního řádu vlaků osobní dopravy a síťově propojených periodických tras vlaků nákladní dopravy.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the influence of timetable periodicity on line capacity. First, based on the schedule 2016 there is created a simulation in the simulation program SimuT, and then they are for individual train branches formed and subsequently simulated periodic schedules. The output of the simulation is always a number of train routes (quantitative parameter), the average delay increments (qualitative parameters) and capacitive indicators according to the SŽDC D24. There are calculated capacity indicators UIC 406, too. The work deals with the possibility of implementation of an integrated timetable in passenger transport and periodic freight train paths.eng
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format113 s. + přílohy
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37178
dc.identifier.stag33702
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69284
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezení
dc.subjectkapacita traticze
dc.subjectperiodicitacze
dc.subjectprůměrný přírůstek zpožděnícze
dc.subjectSimuTcze
dc.subjectstabilita jízdního řáducze
dc.subjectvlaková trasa.cze
dc.subjectline capacityeng
dc.subjectperiodicityeng
dc.subjectaverage delay incrementeng
dc.subjectSimuTeng
dc.subjecttimetable stabilityeng
dc.subjecttrain route.eng
dc.thesis.degree-disciplineTechnologie a management v dopravě a telekomunikacích: Technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze
dc.titleVliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratícze
dc.title.alternativeThe periodic timetable influence on line capacityeng
dc.typedisertační prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Načítá se...
Náhled
Název:
SramekP_VlivPeriodickych_TM_2017.pdf
Velikost:
2.69 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_Gasparik_Sramek_TMDT.pdf
Velikost:
679.04 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_Mojzis_Sramek_TMDT.pdf
Velikost:
1.02 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek-Sramek-Hrabacek-sken-310517.pdf
Velikost:
3.44 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce