Publikace: Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí
Disertační práceopen access| dc.contributor.author | Šrámek, Přemysl | |
| dc.contributor.referee | Gašparik, Jozef | |
| dc.contributor.referee | Hrabáček, Jan | |
| dc.contributor.referee | Mojžíš, Vlastislav | |
| dc.date.accepted | 2017-09-05 | |
| dc.date.accessioned | 2017-09-19T08:23:26Z | |
| dc.date.available | 2017-09-19T08:23:26Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.date.submitted | 2017-04-07 | |
| dc.description.abstract | Tato disertační práce se zabývá vlivem periodicity JŘ na kapacitu trati. Nejdříve je na základě jízdního řádu 2016 vytvořena simulace v simulačním programu SimuT, poté jsou pro jednotlivá vozební ramena vytvořeny a následně simulovány periodické jízdní řády. Výstupem simulace je vždy počet vlakových tras (kvantitativní parametr), průměrné přírůstky zpoždění (kvalitativní parametr) a kapacitní ukazatele dle SŽDC D24. Autorem jsou vypočítány i kapacitní ukazatele dle UIC 406. Práce se zabývá i možností tvorby integrovaného taktového jízdního řádu vlaků osobní dopravy a síťově propojených periodických tras vlaků nákladní dopravy. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the influence of timetable periodicity on line capacity. First, based on the schedule 2016 there is created a simulation in the simulation program SimuT, and then they are for individual train branches formed and subsequently simulated periodic schedules. The output of the simulation is always a number of train routes (quantitative parameter), the average delay increments (qualitative parameters) and capacitive indicators according to the SŽDC D24. There are calculated capacity indicators UIC 406, too. The work deals with the possibility of implementation of an integrated timetable in passenger transport and periodic freight train paths. | eng |
| dc.description.department | Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 113 s. + přílohy | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | |
| dc.identifier.signature | D37178 | |
| dc.identifier.stag | 33702 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/69284 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | bez omezení | |
| dc.subject | kapacita trati | cze |
| dc.subject | periodicita | cze |
| dc.subject | průměrný přírůstek zpoždění | cze |
| dc.subject | SimuT | cze |
| dc.subject | stabilita jízdního řádu | cze |
| dc.subject | vlaková trasa. | cze |
| dc.subject | line capacity | eng |
| dc.subject | periodicity | eng |
| dc.subject | average delay increment | eng |
| dc.subject | SimuT | eng |
| dc.subject | timetable stability | eng |
| dc.subject | train route. | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Technologie | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
| dc.thesis.degree-program | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
| dc.title | Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí | cze |
| dc.title.alternative | The periodic timetable influence on line capacity | eng |
| dc.type | disertační práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 4 z 4
Načítá se...
- Název:
- SramekP_VlivPeriodickych_TM_2017.pdf
- Velikost:
- 2.69 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- Posudek_Gasparik_Sramek_TMDT.pdf
- Velikost:
- 679.04 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce
Načítá se...
- Název:
- Posudek_Mojzis_Sramek_TMDT.pdf
- Velikost:
- 1.02 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce
Načítá se...
- Název:
- Posudek-Sramek-Hrabacek-sken-310517.pdf
- Velikost:
- 3.44 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce