Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí

Disertační práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šrámek, Přemysl

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato disertační práce se zabývá vlivem periodicity JŘ na kapacitu trati. Nejdříve je na základě jízdního řádu 2016 vytvořena simulace v simulačním programu SimuT, poté jsou pro jednotlivá vozební ramena vytvořeny a následně simulovány periodické jízdní řády. Výstupem simulace je vždy počet vlakových tras (kvantitativní parametr), průměrné přírůstky zpoždění (kvalitativní parametr) a kapacitní ukazatele dle SŽDC D24. Autorem jsou vypočítány i kapacitní ukazatele dle UIC 406. Práce se zabývá i možností tvorby integrovaného taktového jízdního řádu vlaků osobní dopravy a síťově propojených periodických tras vlaků nákladní dopravy.

Popis

Klíčová slova

kapacita trati, periodicita, průměrný přírůstek zpoždění, SimuT, stabilita jízdního řádu, vlaková trasa., line capacity, periodicity, average delay increment, SimuT, timetable stability, train route.

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By