Publikace: Marketingové řízení elektronického obchodování
Disertační práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Svatošová, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Disertační práce se zabývá oblastí marketingového řízení elektronického obchodování. Hlavním cílem disertační práce je navrhnout model marketingového řízení, které umožní posílit konkurenční postavení firem obchodující převážně elektronicky. Pro tento účel jsou analyzovány a sumarizovány současné poznatky o marketingovém řízení a elektronickém obchodování a navrženo obecné řešení problému pro marketingové řízení v elektronickém obchodování. Na základě výzkumného šetření mezi vybranými společnostmi, které obchodují převážně elektronicky, jsou identifikovány hlavní nedostatky firem při marketingovém řízení podniku a pomocí definování nejlepších nástrojů a postupů marketingového řízení v elektronickém obchodování jsou navrženy doporučení pro jejich následnou eliminaci.
Popis
Klíčová slova
marketing, management, marketingové řízení, elektronický obchod, strategickéstrategic management řízení, elektronické podnikání, e-marketingový mix, marketing management, e-commerce, e-business, e-marketing mix