Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorŽídková, Gabriela
dc.date.accepted2024-05-30
dc.date.accessioned2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.available2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-23
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro živnost podnikající ve výživovém poradenství. První část práce je věnována vysvětlením teoretických pojmů marketingu. V druhé části je představen podnik a provedena analýza marketingového prostředí. Na závěr práce obsahuje doporučení a návrh marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the creation of a marketing strategy for a business operating in nutritional consulting. The first part of the thesis is devoted to explaining the theoretical terms of marketing. The second part introduces the business and analyses the marketing environment. Finally, the thesis concludes with recommendations and a suggestion for a marketing strategy.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingová strategie podniku. Cílem práce bylo vytvořit marketingovou strategii pro začínající živnost na základě analýzy trhu. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Na základě SWOT analýzy vymezte cíle splňující vlastnosti SMART a uveďte, jak jich bude možné dosáhnout pomocí Vámi navržené strategie. Otázka 2.: Uveďte, jak bude probíhat kontrola dosažení takto stanovených cílů. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: Na základě čeho jste přisuzovala body do Vašeho grafu? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format50 s.
dc.identifier.stag47186
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82723
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectanalýza trhucze
dc.subjectvýživové poradenstvícze
dc.subjectživnostenské podnikánícze
dc.subjectmarketingový mix služebcze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarket analysiseng
dc.subjectnutritional counsellingeng
dc.subjecttrade businesseng
dc.subjectmarketing mix of serviceseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie podnikucze
dc.title.alternativeMarketing strategy of a businesseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ZidkovaG_MarketingovaStrategie_KK_2024.pdf
Velikost:
1.35 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaStrategie_GZ_2024.pdf
Velikost:
145.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce