Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Žídková, Gabriela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro živnost podnikající ve výživovém poradenství. První část práce je věnována vysvětlením teoretických pojmů marketingu. V druhé části je představen podnik a provedena analýza marketingového prostředí. Na závěr práce obsahuje doporučení a návrh marketingové strategie.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, analýza trhu, výživové poradenství, živnostenské podnikání, marketingový mix služeb, marketing strategy, market analysis, nutritional counselling, trade business, marketing mix of services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By