Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Přidaná hodnota pro zákazníka a její vazba na logistiku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Schafferová, Alena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je zaměřená na přidanou hodnotu pro zákazníka a její vazbu na logistiku. Zabývá se analýzou zákaznického servisu, faktory ovlivňujícími zákaznický servis a službami poskytovanými zákazníkům.

Popis

Klíčová slova

přidaná hodnota, zákaznický servis, logistika, předprodejní služby, prodejní služby, poprodejní služby, added value, customer service, logistics, pre-sales services, sales services, after-sales service

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By