Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Iracionální chování zákazníků poštovních služeb

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorPojkarová, Kateřina
dc.contributor.authorBaťová, Klára
dc.contributor.refereeNeubauerová, Michaela
dc.date.accepted2022-06-10
dc.date.accessioned2022-07-02T04:54:00Z
dc.date.available2022-07-02T04:54:00Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-05-16
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na iracionální chování zákazníků v oblasti poštovních služeb, mezi jejíž poskytovatele se řadí například Česká pošta, s. p., společnost PPL nebo Zásilkovna. Iracionální chování je zkoumáno pomocí dotazníkových šetření, na jejichž základě jsou formulovány vhodné návrhy, které by měly vést ke zlepšení propagace poštovních služeb, konkrétně u České pošty, s. p.cze
dc.description.abstract-translatedThis paper focuses on the irrational behavior of customers in the field of postal services, which are provided for example by Česká pošta, s. p., PPL, and Zásilkovna. The irrational behavior is investigated by means of questionnaire surveys, on the basis of which suitable proposals are formulated. These proposals should lead to improved promotion of postal services, specifically at Česká pošta, s.p.eng
dc.description.defenceDiplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format87 s., 19 s. přil.
dc.identifier.stag42996
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79887
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectČeská poštacze
dc.subjectefekt cenové kotvycze
dc.subjectefekt volavkycze
dc.subjectiracionální chovánícze
dc.subjectpoštovní službycze
dc.subjectCzech Posteng
dc.subjectprice anchor effecteng
dc.subjectdecoy effecteng
dc.subjectirrational behavioreng
dc.subjectpostal serviceseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleIracionální chování zákazníků poštovních služebcze
dc.title.alternativeIrrational behavior of customers of postal serviceseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BatovaK_IracionalniChovani_KP_2022.pdf
Velikost:
2.22 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
PojkarovaK_IracionalniChovani_KB_2022.pdf
Velikost:
147.13 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
NeubauerovaM_IracionalniChovani_KB_2022.pdf
Velikost:
135.24 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce