Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Iracionální chování zákazníků poštovních služeb

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Baťová, Klára

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zaměřuje na iracionální chování zákazníků v oblasti poštovních služeb, mezi jejíž poskytovatele se řadí například Česká pošta, s. p., společnost PPL nebo Zásilkovna. Iracionální chování je zkoumáno pomocí dotazníkových šetření, na jejichž základě jsou formulovány vhodné návrhy, které by měly vést ke zlepšení propagace poštovních služeb, konkrétně u České pošty, s. p.

Popis

Klíčová slova

Česká pošta, efekt cenové kotvy, efekt volavky, iracionální chování, poštovní služby, Czech Post, price anchor effect, decoy effect, irrational behavior, postal services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By