Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
THE EFFICIENCY OF THE USE OF COMPUTER-AIDED ASSESSMENT SYSTEM IN MATHEMATICS

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorBerková, Andreacze
dc.date.accessioned2017-05-11T10:55:42Z
dc.date.available2017-05-11T10:55:42Z
dc.date.issued2016eng
dc.description.abstractIn the recent years there has been a great increase of using Computer-Aided Assessment systems in many areas of education. In the area of mathematics education platforms like Maple T. A. (Testing and Assessment), which are specialized for assessment in mathematics or natural sciences, were developed. The pedagogical experiment focused on the efficiency of the use of the Maple T. A. platform to students' performance in calculus classes was evaluated taking into consideration students' approaches to learning and studying. The paper presents results of this research conducted on the first and later second year undergraduate students of teaching mathematics.eng
dc.description.abstract-translatedV mnoha oblastech vzdělávání dochází k nárůstu využívání systémů počítačem podporovaného hodnocení. Specializovanou platformou pro hodnocení matematických znalostí je platfoma Maple T. A. (Testing and Assessment). Článek představuje pedagogický experiment zaměřený na zjištění efektivity využití systému Maplu T. A. v matematické analýze. V rámci experimentu byly sledovány dosažené výsledky bakalářských studentů prvního a druhého ročníku učitelství matematiky. Výsledky byly vyhodnoceny s ohledem na přístupy studentů k učení a studiu.cze
dc.event13th International conference on Efficiency and Responsibility in Education 2016 (ERIE 2016) (02.06.2016 - 03.06.2016)eng
dc.formatp. 43-49eng
dc.identifier.isbn978-80-213-2646-0eng
dc.identifier.issn2336-744Xeng
dc.identifier.obd39878468eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/67393
dc.identifier.wos000389901400005
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherČeská zemědělská univerzita v Prazeeng
dc.relation.ispartofProceedings of the 13th International Conference Efficiency and Responsibility in Education (ERIE)eng
dc.relation.publisherversionhttp://erie.pef.czu.cz/Documents/ERIE2016.pdf
dc.rightsopen accesseng
dc.subjectApproaches to learning and studying, Maple T. A., Computer-aided assessment, CAA.eng
dc.subjectPřístupy studentů k učení a studiu, Maple T. A.., Počítačem podporované hodnocení, CAA.cze
dc.titleTHE EFFICIENCY OF THE USE OF COMPUTER-AIDED ASSESSMENT SYSTEM IN MATHEMATICSeng
dc.title.alternativeEfektivita užití systému počítačem podporovaného hodnocení v matematicecze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Berkova_13_paper_1190.pdf
Velikost:
448.15 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format