Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorPojkarová, Kateřina
dc.contributor.authorKormošová, Pavla
dc.contributor.refereeTrpišovský, Martin
dc.date.accepted2023-06-07
dc.date.accessioned2023-08-15T08:00:08Z
dc.date.available2023-08-15T08:00:08Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-05-12
dc.description.abstractPráce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření. Obsahem třetí kapitoly jsou návrhy na zlepšení kvality a zvýšením spokojenosti. Návrhy jsou následně ve čtvrté kapitole zhodnoceny.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the evaluation of the service quality of Ryanair DAC by generation Z and contains four chapters. The first chapter deals with the theoretical definition of quality in air transport and the theoretical aspects of measuring quality and satisfaction are characterized here. The second chapter contains the introduction of the company Ryanair DAC, the characteristics of the current generations and the analysis of the current state using a questionnaire survey. The contents of the third chapter are suggestions for improving quality and increasing satisfaction. The proposals are subsequently evaluated in the fourth chapter.eng
dc.description.defenceDiplomantka dokázala svou diplomovou práci obhájit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format87 s., 6 s. příl.
dc.identifier.stag46728
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/81760
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectletecká dopravacze
dc.subjectkvalita služebcze
dc.subjectRyanair DACcze
dc.subjectgeneracecze
dc.subjectair transporteng
dc.subjectservice qualityeng
dc.subjectRyanair DACeng
dc.subjectgenerationseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleHodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Zcze
dc.title.alternativeEvaluation of Ryanair DAC service quality by generation Zeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KormosovaP_HodnoceniKvality_KP_2023.pdf
Velikost:
2.79 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
PojkarovaK_HodnoceniKvality_PK_2023.pdf
Velikost:
132.61 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
TrpisovkyM_HodnoceniKvality_PK_2023.pdf
Velikost:
174.32 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce