Publikace: Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kormošová, Pavla
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření. Obsahem třetí kapitoly jsou návrhy na zlepšení kvality a zvýšením spokojenosti. Návrhy jsou následně ve čtvrté kapitole zhodnoceny.
Popis
Klíčová slova
letecká doprava, kvalita služeb, Ryanair DAC, generace, air transport, service quality, Ryanair DAC, generations