Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kormošová, Pavla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření. Obsahem třetí kapitoly jsou návrhy na zlepšení kvality a zvýšením spokojenosti. Návrhy jsou následně ve čtvrté kapitole zhodnoceny.

Popis

Klíčová slova

letecká doprava, kvalita služeb, Ryanair DAC, generace, air transport, service quality, Ryanair DAC, generations

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By