Publikace: Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Švejda, Mojmír
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je analýza stávající marketingové komunikace podniku a návrhy změn jejího zlepšení. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku KRPA FORM, a.s.. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém mixu, komunikačním mixu a přístupu Customer Relationship Management, čerpané z dostupné literatury. Praktická čast se věnuje charakteristice podniku, analýze prostředí, marketingové situační analýze a vymezení marketingového mixu podniku. Hlavní část práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace a návrhy změn, které jsou směřovány do oblasti Customer Relationship Managementu.
Popis
Klíčová slova
Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Customer Relationship Management, Marketing mix, Communication mix, Advertisement, sales promotions, personal selling