Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Švejda, Mojmír

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem této diplomové práce je analýza stávající marketingové komunikace podniku a návrhy změn jejího zlepšení. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku KRPA FORM, a.s.. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém mixu, komunikačním mixu a přístupu Customer Relationship Management, čerpané z dostupné literatury. Praktická čast se věnuje charakteristice podniku, analýze prostředí, marketingové situační analýze a vymezení marketingového mixu podniku. Hlavní část práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace a návrhy změn, které jsou směřovány do oblasti Customer Relationship Managementu.

Popis

Klíčová slova

Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Customer Relationship Management, Marketing mix, Communication mix, Advertisement, sales promotions, personal selling

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By