Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorŠvejda, Mojmír
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T12:13:04Z
dc.date.available2010-07-03T12:13:04Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je analýza stávající marketingové komunikace podniku a návrhy změn jejího zlepšení. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku KRPA FORM, a.s.. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém mixu, komunikačním mixu a přístupu Customer Relationship Management, čerpané z dostupné literatury. Praktická čast se věnuje charakteristice podniku, analýze prostředí, marketingové situační analýze a vymezení marketingového mixu podniku. Hlavní část práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace a návrhy změn, které jsou směřovány do oblasti Customer Relationship Managementu.cze
dc.description.abstract-translatedThe object of this thesis is analysis of current marketing communication of the company and improvement proposals. The thesis is concentrated on medium - sized company KRPA FORM, a.s.. In the theoretical part are summarized informations about marketing mix, communication mix and Customer Relationship Management, based on available literature. The practical part devotes to company characteristics, company surrounds analysis, marketing situation analysis and description of the company marketing mix. The main part refers to current marketing communication and improvement proposals, related to Customer Relationship Management.eng
dc.description.defenceStudent odpovídal na tyto otázky: 1. Uveďte rozdíly přístupu hodnocení spokojenosti zákazníků firmy KRPA FORM a hodnocením metodou indexu spokojenosti zákazníků? 2. Na str. 40 jsou uvedeny strategie pro implementaci metody CRM. Vysvětlete strategii "ZIPU". 3. Vysvětlete a doplňte význam B2B systému řízení komunikace se zakázníky a při vytváření velmi těsných dodovatelsko-odběratelských vztahů a vazeb.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format96 s., 8 s. přílohcze
dc.format.extent11889956 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22366cze
dc.identifier.signatureD22366
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36395
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectCustomer Relationship Managementcze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectAdvertisementeng
dc.subjectsales promotionseng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleKomunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.cze
dc.title.alternativeCommunication mix of company KRPA FORM, a.s.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SvejdaM_Komunikacni mix_JV_2010.pdf
Velikost:
11.34 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_Komunikacni mix_MS_2010.pdf
Velikost:
369.63 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NosekV_Komunikacni mix_MS_2010.pdf
Velikost:
26.2 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format