Publikace: Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Daňková, Aneta
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako informační podklad pro následnou empirickou část. Podstatně větší pozornost je v práci věnována výzkumu, který je zaměřen na skupinu studentů Univerzity Pardubice. Jeho pomocí se tak dovídáme, jak právě oni televizi a televizní reklamu vnímají.
Popis
Klíčová slova
televizní reklama, masová média, propaganda, prostředky přesvědčování, účinky reklamy, television advertising, mass media, publicity campaign, resources of persuasion, effects of advertising