Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Daňková, Aneta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako informační podklad pro následnou empirickou část. Podstatně větší pozornost je v práci věnována výzkumu, který je zaměřen na skupinu studentů Univerzity Pardubice. Jeho pomocí se tak dovídáme, jak právě oni televizi a televizní reklamu vnímají.

Popis

Klíčová slova

televizní reklama, masová média, propaganda, prostředky přesvědčování, účinky reklamy, television advertising, mass media, publicity campaign, resources of persuasion, effects of advertising

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By