Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorPaulovič, Jaroslav
dc.contributor.authorDaňková, Aneta
dc.contributor.refereeŠanderová, Jadwiga
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-11-02T10:25:38Z
dc.date.available2008-11-02T10:25:38Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractTato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako informační podklad pro následnou empirickou část. Podstatně větší pozornost je v práci věnována výzkumu, který je zaměřen na skupinu studentů Univerzity Pardubice. Jeho pomocí se tak dovídáme, jak právě oni televizi a televizní reklamu vnímají.cze
dc.description.abstract-translatedIn its teoretical part this project is specialized on effects of advertising to population. It's taking from stand-point of drift advertising and reactions of people who were targeted by advertisement.Then it shows which role for advertisement mass media above all television play. In the next step we can get acquainted with sociological view on advertisement and with psychological conception of effects of advertising.It's evident, that this part of project is causing as infomation base for empirical part of project. In my project is devoted much bigger attention to research, which is specialized on the group of student from University of Pardubice. Thanks to this research we know student's sensation of television and television advertising.eng
dc.description.departmentKatedra sociálních vědcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format40 s.cze
dc.format.extent258041 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19282
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29912
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjecttelevizní reklamacze
dc.subjectmasová médiacze
dc.subjectpropagandacze
dc.subjectprostředky přesvědčovánícze
dc.subjectúčinky reklamycze
dc.subjecttelevision advertisingeng
dc.subjectmass mediaeng
dc.subjectpublicity campaigneng
dc.subjectresources of persuasioneng
dc.subjecteffects of advertisingeng
dc.thesis.degree-disciplineSociologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSociologiecze
dc.titleVnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládežícze
dc.title.alternativeHigher education students´perspective on TV advertisingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
DankovaA_Vnimani televizni_JP_2008.pdf
Velikost:
251.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format