Publikace: Přehledná nápověda pro aplikaci Autodesk Maya III.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Sušil, Marek
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se věnuje seznámení s programem Autodesk Maya a zaměřuje se na jeho využití při práci s polygonovým modelováním. Cílem teoretické části práce je vytvořit přehlednou nápovědu za pomocí popisků, popsání možností nastavení, využívání klávesových zkratek a za pomoci ikon, obrázků a příkladů seznámit s polygonovým modelováním. Obecně vysvětlit jeho účel a použití při tvorbě počítačové 3D grafiky.
Praktická část je zpracována webovou prezentací v jazyce HTML5 a PHP.
Popis
Klíčová slova
nápověda, Autodesk, Maya, polygonové modelování, polygonové normály, polygonové smyčky a prstence, slepá data, retopologie, výběr polygonů, tvorba polygonů, reference polygonového modelování., help, autodesk, maya, pologon modeling, polygon normals, polygon component loops and rings, blind data, retropology, polygon selection, polygon creation, polygonal modeling reference.