Publikace: Online marketing: vliv PPC reklam
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu efektivity online marketingových nástrojů, konkrétně PPC kampaní, ve firmě FIT Revolution by EMS. Cílem práce je zhodnotit dosavadní marketingové aktivity podniku a navrhnout optimalizaci PPC kampaní v systémech Google Ads a Sklik. V teoretické části jsou popsány základní principy online marketingu
a komunikačního mixu, včetně nástrojů, které podporují vyhodnocení úspěšnosti kampaní. Praktická část obsahuje analýzu současných PPC kampaní, návrh jejich optimalizace
a vyhodnocení výsledků na základě reálných dat. Práce ukazuje, jak efektivní cílení, správná volba klíčových slov a optimalizace reklamních textů mohou přispět ke zvýšení návštěvnosti webových stránek a zlepšení konverzí.
Popis
Klíčová slova
online marketing, PPC kampaně, reklama, Google Ads, Sklik, marketingový mix, konverze, vyhledávací kampaň, návštěvnost webu, digitální marketing, online marketing, PPC campaigns, advertising, Google Ads, Sklik, marketing mix, conversions, search campaigns, website traffic, digital marketing