Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Online marketing: vliv PPC reklam

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu efektivity online marketingových nástrojů, konkrétně PPC kampaní, ve firmě FIT Revolution by EMS. Cílem práce je zhodnotit dosavadní marketingové aktivity podniku a navrhnout optimalizaci PPC kampaní v systémech Google Ads a Sklik. V teoretické části jsou popsány základní principy online marketingu a komunikačního mixu, včetně nástrojů, které podporují vyhodnocení úspěšnosti kampaní. Praktická část obsahuje analýzu současných PPC kampaní, návrh jejich optimalizace a vyhodnocení výsledků na základě reálných dat. Práce ukazuje, jak efektivní cílení, správná volba klíčových slov a optimalizace reklamních textů mohou přispět ke zvýšení návštěvnosti webových stránek a zlepšení konverzí.

Popis

Klíčová slova

online marketing, PPC kampaně, reklama, Google Ads, Sklik, marketingový mix, konverze, vyhledávací kampaň, návštěvnost webu, digitální marketing, online marketing, PPC campaigns, advertising, Google Ads, Sklik, marketing mix, conversions, search campaigns, website traffic, digital marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By