Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Online marketing: vliv PPC reklam

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorJech, Jakub
dc.contributor.authorViglaský, Jakub
dc.date.accepted2025-06-05
dc.date.accessioned2025-07-07T07:33:06Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-30
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu efektivity online marketingových nástrojů, konkrétně PPC kampaní, ve firmě FIT Revolution by EMS. Cílem práce je zhodnotit dosavadní marketingové aktivity podniku a navrhnout optimalizaci PPC kampaní v systémech Google Ads a Sklik. V teoretické části jsou popsány základní principy online marketingu a komunikačního mixu, včetně nástrojů, které podporují vyhodnocení úspěšnosti kampaní. Praktická část obsahuje analýzu současných PPC kampaní, návrh jejich optimalizace a vyhodnocení výsledků na základě reálných dat. Práce ukazuje, jak efektivní cílení, správná volba klíčových slov a optimalizace reklamních textů mohou přispět ke zvýšení návštěvnosti webových stránek a zlepšení konverzí.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the analysis of the effectiveness of online marketing tools, specifically PPC campaigns, in the company FIT Revolution by EMS. The aim of the thesis is to evaluate the company's existing marketing activities and propose optimization of PPC campaigns in Google Ads and Sklik platforms. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and the marketing communication mix, including tools that support the evaluation of campaign success. The practical part includes an analysis of current PPC campaigns, suggestions for their optimization, and evaluation of results based on real data. The thesis demonstrates how effective targeting, proper keyword selection, and optimization of ad copy can contribute to increasing website traffic and improving conversions.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem Online marketing: vliv PPC reklam. Cílem práce je vyhodnocení vlivu PPC reklam na budování povědomí a návštěvnost webových stránek. Otázky: Zvažoval jste při návrhu kampaní i využití jiných forem digitální reklamy, např. videoreklam? Jaké konkrétní faktory podle vás nejvíce ovlivnily rozdíl ve výkonnosti mezi kampaněmi v Google Ads a Skliku? Proč využíváte literaturu z roku 2012, není vzhledem k tématu zastaralá? Proč v práci nemáte analýzu klíčových slov? V práci chybí křížové odkazy na obrázky a tabulky. Student na otázky odpověděl.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format43 s.
dc.identifier.stag47503
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85009
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectPPC kampaněcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectGoogle Adscze
dc.subjectSklikcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkonverzecze
dc.subjectvyhledávací kampaňcze
dc.subjectnávštěvnost webucze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectPPC campaignseng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectGoogle Adseng
dc.subjectSklikeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectconversionseng
dc.subjectsearch campaignseng
dc.subjectwebsite trafficeng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleOnline marketing: vliv PPC reklamcze
dc.title.alternativeOnline Marketing: The Impact of PPC Advertisingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ViglaskyJ_OnlineMarketing_JJ_2025.pdf
Velikost:
1.65 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JechJ_OnlineMarketing_VJ_2025.pdf
Velikost:
156.01 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce