Publikace: Vnímání reklamy mezi mladou generací
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Čermáková, Nikola
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce "Vnímání reklamy v rámci mladé generace" je charakterizovat jednotlivé generace v kontextu vnímání a efektivity komunikačních aktivit podniků za účelem formulace doporučení pro tvorbu reklamy ve zvoleném odvětví s důrazem na vnímání mladé generace. Konkrétně se jedná o generaci Z. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné reklamy, charakteristikou teorie generací a vnímání promotion jednotlivými generacemi. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, která obsahuje analýzu působení reklam a jednotlivých reklamních spotů na mladší generaci.
Popis
Klíčová slova
reklama, generace Z, reklamní spot, cílová skupina, videohry, hráči, advertising, generation Z, advertising spot, target group, video games, players