Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání reklamy mezi mladou generací

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Čermáková, Nikola

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem bakalářské práce "Vnímání reklamy v rámci mladé generace" je charakterizovat jednotlivé generace v kontextu vnímání a efektivity komunikačních aktivit podniků za účelem formulace doporučení pro tvorbu reklamy ve zvoleném odvětví s důrazem na vnímání mladé generace. Konkrétně se jedná o generaci Z. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné reklamy, charakteristikou teorie generací a vnímání promotion jednotlivými generacemi. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, která obsahuje analýzu působení reklam a jednotlivých reklamních spotů na mladší generaci.

Popis

Klíčová slova

reklama, generace Z, reklamní spot, cílová skupina, videohry, hráči, advertising, generation Z, advertising spot, target group, video games, players

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By