Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání reklamy mezi mladou generací

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMlázovský, Martin
dc.contributor.authorČermáková, Nikola
dc.date.accepted2022-06-01
dc.date.accessioned2022-07-02T04:52:06Z
dc.date.available2022-07-02T04:52:06Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-29
dc.description.abstractCílem bakalářské práce "Vnímání reklamy v rámci mladé generace" je charakterizovat jednotlivé generace v kontextu vnímání a efektivity komunikačních aktivit podniků za účelem formulace doporučení pro tvorbu reklamy ve zvoleném odvětví s důrazem na vnímání mladé generace. Konkrétně se jedná o generaci Z. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné reklamy, charakteristikou teorie generací a vnímání promotion jednotlivými generacemi. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, která obsahuje analýzu působení reklam a jednotlivých reklamních spotů na mladší generaci.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis "Perception of Advertising within the Young Generation" is to characterize individual generations in the context of perception and effectiveness of communication activities of enterprises to formulate recommendations for the creation of advertising in the selected sector with an emphasis on the perception of the young generation. Specifically, this is generation Z. Work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part serves to define the basic terms in the field of marketing, advertising itself, charackeristics of generation theory and perception of promotion by individual generations. The practical part is based on a questionnaire survey, whitch includes an analysis of the effect of advertisements and individual advertising spots on the younger.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP „Vnímání reklamy mezi mladou generací“, otázky vedoucího BP: 1. Jak se ekonomicky vyvíjel Vámi zkoumaný trh v době pandemické krize a jak se skutečný stav nakonec lišil od dřívějších prognóz vývoje tohoto trhu? 2. Ve svých doporučeních pro marketingovou komunikaci se nijak nevyjadřujete k podpoře prodeje a osobnímu prodeji – jaké možnosti tyto nástroje pro dané odvětví nabízejí?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format90 s.
dc.identifier.stag42701
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79721
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectgenerace Zcze
dc.subjectreklamní spotcze
dc.subjectcílová skupinacze
dc.subjectvideohrycze
dc.subjecthráčicze
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectgeneration Zeng
dc.subjectadvertising spoteng
dc.subjecttarget groupeng
dc.subjectvideo gameseng
dc.subjectplayerseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVnímání reklamy mezi mladou generacícze
dc.title.alternativePerception of Advertising within the Young Generationeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
CermakovaN_VnimaniReklamy_MM_2022.pdf
Velikost:
1.88 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MlazovskyM_VnimaniReklamy_NC_2022.pdf
Velikost:
155.84 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce