Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Evaluation in ELT

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Matějková, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

This thesis is dealing with the evaluation in ELT and the attention is focused on the individual progress norm. After mentioning the main characteristics of the individual as well as social progress norm, the individual progress norm and its benefits and limitations are further discussed. Furthermore, a qualitative research is described. The aim of the research is to find out whether and to what extent do the teachers of English use the individual progress norm when they evaluate.

Popis

Klíčová slova

ELT, Evaluation, individual progress norm, social progress norm, individualization, Výuka anglického jazyka, evaluace, individuální vztahová norma, sociální vztahová norma, individualizace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By