Publikace: Evaluation in ELT
Diplomová práceopen access| dc.contributor.advisor | Černá, Monika | |
| dc.contributor.author | Matějková, Lucie | |
| dc.contributor.referee | Píšová, Michaela | |
| dc.date.accepted | 2008 | |
| dc.date.accessioned | 2008-08-12T06:41:01Z | |
| dc.date.available | 2008-08-12T06:41:01Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.description.abstract | This thesis is dealing with the evaluation in ELT and the attention is focused on the individual progress norm. After mentioning the main characteristics of the individual as well as social progress norm, the individual progress norm and its benefits and limitations are further discussed. Furthermore, a qualitative research is described. The aim of the research is to find out whether and to what extent do the teachers of English use the individual progress norm when they evaluate. | cze |
| dc.description.abstract-translated | Práce se zabývá evaluací ve výuce anglického jazyka a zaměřuje se především na individuální vztahovou normu. Poté, co je charakterizována nejen individuální, ale i sociální vztahová norma, pozornost je zaměřena na individuální vztahovou normu a její výhody, stejně tak jako na problémy spojené s jejím uplatňováním. Výzkumná část práce popisuje kvalitativní výzkum, který proběhl na základní škole. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda a do jaké míry učitelé anglického jazyka individuální vztahovou normu využívají. | cze |
| dc.description.department | Katedra anglistiky a amerikanistiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 71 s. | cze |
| dc.format.extent | 2121188 bytes | eng |
| dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D18104 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/28863 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | ELT | eng |
| dc.subject | Evaluation | eng |
| dc.subject | individual progress norm | eng |
| dc.subject | social progress norm | eng |
| dc.subject | individualization | eng |
| dc.subject | Výuka anglického jazyka | cze |
| dc.subject | evaluace | cze |
| dc.subject | individuální vztahová norma | cze |
| dc.subject | sociální vztahová norma | cze |
| dc.subject | individualizace | cze |
| dc.thesis.degree-discipline | Učitelství anglického jazyka | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Mgr. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
| dc.title | Evaluation in ELT | eng |
| dc.title.alternative | Evaluace ve výuce anglického jazyka | cze |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- MatejkovaL_Evaluation in ELT_MC_2008.pdf
- Velikost:
- 2.02 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format