Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Tvorba marketingové strategie pro vybraný podnik se zaměřením na sociální sítě

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové strategie, která pomůže vybranému a stále novému podnikateli na trhu. Dále se zaměřuje na analyzování vybraných sociálních sítí. Na nich je ukázána aktuální marketingová strategie, která slouží jako výchozí bod. Pro její tvorbu jsou využity tři persony, na jejichž základě se následně vytvoří nové marketingové strategie přímo pro ně.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, sociální sítě, analýza, podnikatel, marketing strategy, social networks, analysis, entrepreneur

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By