Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Tvorba marketingové strategie pro vybraný podnik se zaměřením na sociální sítě

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKopáčková, Hana
dc.contributor.authorKonvalinková, Zuzana
dc.date.accepted2025-05-27
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:03Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-25
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové strategie, která pomůže vybranému a stále novému podnikateli na trhu. Dále se zaměřuje na analyzování vybraných sociálních sítí. Na nich je ukázána aktuální marketingová strategie, která slouží jako výchozí bod. Pro její tvorbu jsou využity tři persony, na jejichž základě se následně vytvoří nové marketingové strategie přímo pro ně.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis focuses on creating a marketing strategy proposal that will help a selected and still new entrepreneur on the market. It also focuses on analyzing selected social networks.They show the current marketing strategy, which serves as a starting point. Three personas are used for its creation, and on their basis new marketing strategies are created directly for them.eng
dc.description.defenceBěhem rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Jak byste upravila svou strategii, pokud by podnikatel chtěl do budoucna oslovit také zahraniční trhy, např. v Německu. Studentka na otázky reagovala. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 2.: Zmínila jste Bio certifikaci, byl by velký rozdíl, kdyby prodával v Německu. Otázka 3.: Zvažovala jste použití jiných AI generátorů obrázků? Otázka 4.: Co bylo výstupem práce? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format77 s.
dc.identifier.stag49751
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84612
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectpodnikatelcze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectentrepreneureng
dc.thesis.degree-disciplineDigitální podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDigitální podnikánícze
dc.titleTvorba marketingové strategie pro vybraný podnik se zaměřením na sociální sítěcze
dc.title.alternativeCreation of a marketing strategy for a selected company with a focus on social networkseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KonvalinkovaZ_MarketingovaStrategie_HK_2025.pdf
Velikost:
1.79 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KopackovaH_TvorbaMarketingove_ZK_2025.pdf
Velikost:
146.81 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
priloha_1.pdf
Velikost:
200.12 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
VŠKP - příloha