Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie pro zvolený podnik

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorNguyenová, Hana
dc.date.accepted2023-01-19
dc.date.accessioned2023-02-06T09:01:38Z
dc.date.available2023-02-06T09:01:38Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-07-11
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Marketingová strategie pro zvolený podnik" se věnuje tématům spojeným s marketingovou strategií jak z teoretického hlediska, tak praktického. Zabývá se marketingovým mixem a prostředím a v neposlední řadě také návrhům na vhodné změny ve strategii podniku působícím v gastronomii a pohostinství.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis, entitled "Marketing strategy for a selected company" deals with topics related to marketing strategy and concepts related to it both from a theoretical and practical point of view. It is focused on the marketing mix and environment and, last but not least, on proposals for appropriate changes in the strategy of a company operating in gastronomy and hospitality.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP Marketingová strategie pro zvolený podnik, vedoucí v posudku BP pokládá následující otázky či náměty: 1. Bylo vedení podniku seznámeno s návrhy autorky? Pokud ano, jak reagovalo? 2. Který z návrhů je autorkou považován za nejzásadnější pro získání odlišnosti na trhu? Otázky a náměty z obhajoby: Mohla byste uvést, jaký vliv by mělo zahrnutí finančních faktorů podniku na Vaše doporučení? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format57 s.
dc.identifier.stag42991
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80568
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectanalýza prostředícze
dc.subjectgastronomie a pohostinstvícze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectenvironmental analysiseng
dc.subjectgastronomy and hospitalityeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie pro zvolený podnikcze
dc.title.alternativeMarketing Strategy for a Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NguyenovaH_MarketingovaStrategie_KK_2022.pdf
Velikost:
1.02 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaStrategie_HN_2022.pdf
Velikost:
155.45 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce