Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie pro zvolený podnik

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nguyenová, Hana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce s názvem "Marketingová strategie pro zvolený podnik" se věnuje tématům spojeným s marketingovou strategií jak z teoretického hlediska, tak praktického. Zabývá se marketingovým mixem a prostředím a v neposlední řadě také návrhům na vhodné změny ve strategii podniku působícím v gastronomii a pohostinství.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, marketingový mix, analýza prostředí, gastronomie a pohostinství, marketing strategy, marketing mix, environmental analysis, gastronomy and hospitality

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By