Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Systém řízení vztahů se zákazníky

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Marcellová, Iveta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se věnuje péči o zákazníky ve firmě Vega Trucks s. r. o., která se zabývá prodejem a servisem nákladních automobilů značky Renault. Práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky, systém CRM a posouzení účinnosti jeho uplatnění v podmínkách dané firmy. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění užívání systému zaměstnanci.

Popis

Klíčová slova

zákazníci, komunikace, marketing, systém CRM, zaměstnanci, motivace, customers, communication, system CRM, employees, motivation

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By