Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorTošner, Michal
dc.contributor.authorNekoranec, Pavel
dc.contributor.refereeSamek, Tomáš
dc.date.accepted2015
dc.date.accessioned2015-08-10T07:50:52Z
dc.date.available2015-08-10T07:50:52Z
dc.date.embargo2015-03-31cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractPráce se věnuje multi-lokálnímu etnografickému výzkumu v reklamních agenturách ve Slovinsku. Cílem práce je analýza sociálních praktik a vzájemných vazeb mezi aktéry během procesu vytváření reklamní kampaně. Použitím konceptů sociálního kapitálu, knowledge a impression managementu autor navazuje na stávající výzkumy antropologů de Waal Malefyta, Moerana či Moraise. Výzkum byl prováděn zejména formou zúčastněného pozorování a autor tím získal přímou zkušenost s tvorbou reklamní kampaně ve čtyřech reklamních agenturách v hlavním městě Slovinska. Forma etnografického výzkumu tudíž poskytla možnost sledování diskursivních, ekonomických a sociálních vazeb v prostředí reklamního průmyslu této země formou osobní zkušenosti, kterou autor reflektuje.cze
dc.description.abstract-translatedMy thesis deals with multi-local ethnographic research in advertising agencies in Slovenia. The aim of the work is the analysis of social praxis and mutual ties between actors during the process of creating advertising campaigns. By using the concept of social capital, knowledge and impression management, the author follows the current work of anthropologists such as de Waal Malefit, Moeran or Moraise. This research was provided particularly in the form of participant observation and the author had the opportunity of working directly on advertising campaigns with four advertising agencies in the Capital city of Slovenia. Forms of ethnographic research provide the possibility of observing discursive, economic and social ties within the environment of the advertising industry of this country due to forms of personal experience, reflected by the author of this thesis.eng
dc.description.defenceVeducí práce dr. Tošner i oponent práce Mgr. Samek navrhuje hodnocení stupněm výborně. Kandidát uspokojivě reagoval na podněty oponenta i vedoucího.cze
dc.description.departmentKatedra sociálních vědcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format98 s.cze
dc.format.extent2553268 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD33106cze
dc.identifier.stag23062cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/60627
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectadvertising
dc.subjectethnographic research
dc.subjectadvertising agency
dc.subjectsocial capital
dc.subjectimpression management
dc.subjectknowledge management
dc.subjectgender
dc.subjectreklama
dc.subjectetnografický výzkum
dc.subjectreklamní agentura
dc.subjectsociální kapitál
dc.thesis.degree-disciplineSociální antropologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.cze
dc.thesis.degree-programSociologiecze
dc.titleAd-thropology: etnografický výzkum reklamních agenturcze
dc.title.alternativeAd-thropology: ethnography of the advertising agencieseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
NekoranecP_Adthropologyetnograficky_MT_2015.pdf
Velikost:
2.43 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce
Načítá se...
Náhled
Název:
TosnerM_Ad-trhopologyEtnograficky_PN_2015.pdf
Velikost:
878.61 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SamekT_AdtrhopologyEtnograficky_PN_2015.pdf
Velikost:
190.56 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta