Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nekoranec, Pavel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se věnuje multi-lokálnímu etnografickému výzkumu v reklamních agenturách ve Slovinsku. Cílem práce je analýza sociálních praktik a vzájemných vazeb mezi aktéry během procesu vytváření reklamní kampaně. Použitím konceptů sociálního kapitálu, knowledge a impression managementu autor navazuje na stávající výzkumy antropologů de Waal Malefyta, Moerana či Moraise. Výzkum byl prováděn zejména formou zúčastněného pozorování a autor tím získal přímou zkušenost s tvorbou reklamní kampaně ve čtyřech reklamních agenturách v hlavním městě Slovinska. Forma etnografického výzkumu tudíž poskytla možnost sledování diskursivních, ekonomických a sociálních vazeb v prostředí reklamního průmyslu této země formou osobní zkušenosti, kterou autor reflektuje.

Popis

Klíčová slova

advertising, ethnographic research, advertising agency, social capital, impression management, knowledge management, gender, reklama, etnografický výzkum, reklamní agentura, sociální kapitál

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By