Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorLošťáková, Hanacze
dc.contributor.authorCrháková, Klára
dc.contributor.refereeČurdová, Markétacze
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-08-10T07:49:33Z
dc.date.available2015-08-10T07:49:33Z
dc.date.embargo2015-05-07cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výkonností prodávajícího/dodavatele z pohledu zákazníků. Teoretická část diplomové práce vymezuje obecně pojem výkonnost a výkonnost z pohledu zákazníka. Dále je teoretická část práce zaměřena na ukazatele zákaznické výkonnosti, které představují měřítka hodnotových výhod pro zákazníka a výstupní měřítka výkonnosti. Tato měřítka určují vnímanou hodnotu pro zákazníka a jsou tak klíčová pro výkonnost prodávajícího. Praktická část diplomové páce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů, kde se zjišťovala jejich obeznámenost, preference, spokojenost, retence, loajalita a vnímaná hodnota nabídky. Závěr práce uvádí návrhy pro případné zvýšení výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.cze
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with the performance of the seller/supplier from the customer's perspective. The theoretical part defines the performance from general perspektive and performance from a customer perspective. Further, the theoretical part focused on indicators of customer performance, which represents a measure of value of benefits for the customer and the output performance measures. These criterions determine the perceived value for the customer and they are crucial for the performance of seller. The practical part of diploma thesis is engaged in the marketing research of the perception of the performance of the stone pharmacies from the perspective of thein clients, where they examined their familiarity, preference, satisfaction, retention, loyalty and customer value. Finish of the work presents suggestions for potential increase performance of stone pharmacies from the perspective of their clients.eng
dc.description.defenceNavrhněte jak často a v jakém rozsahu byste kamenným lékárnám doporučila provádět aetření v řadách zákazníků na téma jejich preferencí a požadavků. V jakém případě je vhodnějaí delaí časový interval a naopak krataí časový interval pro provádění opakovaného průzkumu mezi klienty? Jaké překvapivé výsledky výzkum v oblasti volně prodejných léků z hlediska preference ze strany klientů přinesl? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format89 s., 5 s. příl.cze
dc.format.extent3361440 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD33598cze
dc.identifier.stag27783cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/60595
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectsupplier performancecze
dc.subjectcustomer valuecze
dc.subjectbenefit valuecze
dc.subjectawareness and reputation of suppliercze
dc.subjectpreferences of enterprisecze
dc.subjectpurchase intentioncze
dc.subjectcustomer satisfactioncze
dc.subjectcustomer retentioncze
dc.subjectcustomer loyaltycze
dc.subjectdodavatelská výkonnostcze
dc.subjecthodnota pro zákazníkacze
dc.subjecthodnotové výhodycze
dc.subjectznámost dodavatelecze
dc.subjectpreference podnikucze
dc.subjectnákupní záměrycze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectsetrvání zákazníkacze
dc.subjectloajalita zákazníkacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVýkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientůcze
dc.title.alternativePerformance of Brick&Mortar Pharmacies from the Point of View of their Clients.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
CrhakovaK_VykonnostKamennych_HL_2015.pdf
Velikost:
3.21 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce
Načítá se...
Náhled
Název:
LostakovaH_VykonnostKamennych_KC_2015.pdf
Velikost:
22.19 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
CurdovaM_VakonnostKamennych_KC_2015.pdf
Velikost:
337.98 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta