Publikace: Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Crháková, Klára
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá výkonností prodávajícího/dodavatele z pohledu zákazníků. Teoretická část diplomové práce vymezuje obecně pojem výkonnost a výkonnost z pohledu zákazníka. Dále je teoretická část práce zaměřena na ukazatele zákaznické výkonnosti, které představují měřítka hodnotových výhod pro zákazníka a výstupní měřítka výkonnosti. Tato měřítka určují vnímanou hodnotu pro zákazníka a jsou tak klíčová pro výkonnost prodávajícího. Praktická část diplomové páce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů, kde se zjišťovala jejich obeznámenost, preference, spokojenost, retence, loajalita a vnímaná hodnota nabídky. Závěr práce uvádí návrhy pro případné zvýšení výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.
Popis
Klíčová slova
supplier performance, customer value, benefit value, awareness and reputation of supplier, preferences of enterprise, purchase intention, customer satisfaction, customer retention, customer loyalty, dodavatelská výkonnost, hodnota pro zákazníka, hodnotové výhody, známost dodavatele, preference podniku, nákupní záměry, spokojenost zákazníka, setrvání zákazníka, loajalita zákazníka