Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Crháková, Klára

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá výkonností prodávajícího/dodavatele z pohledu zákazníků. Teoretická část diplomové práce vymezuje obecně pojem výkonnost a výkonnost z pohledu zákazníka. Dále je teoretická část práce zaměřena na ukazatele zákaznické výkonnosti, které představují měřítka hodnotových výhod pro zákazníka a výstupní měřítka výkonnosti. Tato měřítka určují vnímanou hodnotu pro zákazníka a jsou tak klíčová pro výkonnost prodávajícího. Praktická část diplomové páce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů, kde se zjišťovala jejich obeznámenost, preference, spokojenost, retence, loajalita a vnímaná hodnota nabídky. Závěr práce uvádí návrhy pro případné zvýšení výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.

Popis

Klíčová slova

supplier performance, customer value, benefit value, awareness and reputation of supplier, preferences of enterprise, purchase intention, customer satisfaction, customer retention, customer loyalty, dodavatelská výkonnost, hodnota pro zákazníka, hodnotové výhody, známost dodavatele, preference podniku, nákupní záměry, spokojenost zákazníka, setrvání zákazníka, loajalita zákazníka

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By