Bakalářské práce / Bachelor's works KDS DFJP (Bc.)
Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/35367
Procházet
28 výsledky
Search Results
Bakalářská práce Otevřený přístup Mapování inženýrských sítí pomocí GPR(Univerzita Pardubice, 2024) Kölbl, Jiří; Borecký, Vladislav; Lopour, PavelBakalářská práce se zabývá možností využití georadaru při lokalizaci podzemních inženýrských sítí. V teoretické části jsou pospány základní principy a vlastnosti georadaru, metody práce, nastavení georadaru a je zde vypracována, na základě rešerše literatury, analýza současného použití GPR při lokalizaci inženýrských sítí. V praktické části se práce věnuje experimentálnímu měření na vybraném úseku ulice Národní v Trutnově. Součástí práce je vyhodnocení získaných dat a následné porovnání nalezené geometrické polohy inženýrských sítí se skutečnou polohou zaměřenou při pokládce inženýrských sítí.Bakalářská práce Otevřený přístup Zhodnocení vhodnosti a efektivity tenkovrstvých úprav při údržbě komunikací(Univerzita Pardubice, 2022) Vodičková, Marie; Borecký, Vladislav; Cvrkal, MarianBakalářská práce se zabývá problematikou tenkovrstvých úprav pozemních komunikací, jejich technologiemi, vlastnostmi a životností. Cílem práce je zhodnotit vhodnost a efektivitu vybraných druhů tenkovrstvých úprav a zhodnocení jejich protismykových vlastností na konkrétních úsecích silnic v Pardubickém kraji.Bakalářská práce Otevřený přístup Identifikace poruch vozovek PK a jejich příčin na vybraných úsecích silniční sítě v Pardubickém kraji(Univerzita Pardubice, 2021) Rafael, Karel; Borecký, Vladislav; Nováková, ŠárkaPráce se zabývá sběrem a identifikací poruch vozovek a stanovením intenzity dopravy. Pro zjištění intenzity dopravy se použil radarový detektor pro analýzu silničního provozu. Byla provedena kalibrace a stanovila se přesnost měření podle tří různých lokalit, kde se přístroj aplikoval a porovnal s ručním sčítáním dopravy. Po stanovení přesnosti byla zrealizována analýza dopravy na vybraných úsecích silniční sítě v Pardubickém kraji, byla provedena prohlídka a sběr poruch. A na závěr bylo provedeno vyhodnoceníBakalářská práce Otevřený přístup Stanovení změny míry znečištění železničního štěrkového lože při procesu strojního čištění pomocí měření změn relativní permitivity materiálu zařízením GPR(Univerzita Pardubice, 2019) Borkovcová, Anna; Borecký, Vladislav; Artagan, Salih SerkanBakalářská práce se zabývá stanovením míry znečištění štěrkového lože pomocí georadaru v závislosti na změně relativní permitivity materiálu před a po procesu strojního čištění na vybraném železničním traťovém úseku. Bylo provedeno opakované GPR měření štěrkového lože na vybraných úsecích železniční trati. Po zpracování dat byly určeny změny permitivity na vybraných úsecích mezi jednotlivými fázemi měření. V závěru práce je popsán vztah míry znečištění štěrkového lože s hodnotami relativní permitivity materiálu železničního štěrkového lože.Bakalářská práce Otevřený přístup Studie řešení uličního prostoru v části obce Záměl(Univerzita Pardubice, 2019) Matička, Ondřej; Borecký, Vladislav; Vaňásek, JaroslavBakalářská práce se zabývá geodetickým zaměřením polohopisu a výškopisu zájmové lokality a následným návrhem úpravy části průtahu obce Záměl na silnici třetí třídy III/3165. Studie je řešena jako návrh místní komunikace funkční skupiny C a zpracována s ohledem na územní plán obce Záměl a příslušné technické normy. Dále je na průtahu řešen bezpečný pohyb chodců, zastávky hromadné dopravy a doprava v klidu v lokalitě "u obchodu". Práce je zpracována jako dokumentace odpovídající technické studii s omezeními vyplývajícími z rozsahu a charakteru práce.Bakalářská práce Otevřený přístup Analýza metod pro určení rychlosti signálu GPR(Univerzita Pardubice, 2019) Kurel, Robin; Borecký, Vladislav; Lopour, PavelBakalářská práce je zaměřená na analýzu metod určení rychlosti signálu GPR a jejich porovnání. V teoretické části jsou popsány základní principy fungování, metody práce a nastavení GPR včetně popisu a analýzy metod pro zjišťování rychlosti průchodu signálu různými materiály. V praktické části se práce věnuje sérii experimentálních měření na laboratorních vzorcích umístěných v IBC v laboratořích VVCD. Tyto experimenty měly za cíl simulovat znečištění materiálu železničního štěrkového lože a vliv tohoto jevu na změnu rychlosti šíření signálu GPR v tomto materiálu. Vyhodnocení jednotlivých měření bylo provedeno ve specializovaném programu ReflexW.Bakalářská práce Otevřený přístup Identifikace nejčastějších poruch asfaltového krytu a jejich příčin na silniční síti Kraje Vysočina(Univerzita Pardubice, 2018) Černík, Jiří; Borecký, Vladislav; Fořt, JakubTato práce se zabývá analýzou nejčastějších poruch asfaltového krytu a jejich příčin na silniční síti Kraje Vysočina. V rámci práce je provedena prohlídka a kontrola vybraných úseků, sběr dat a pořizování fotografií jednotlivých poruch. Dalším obsahem práce jsou opravy jednotlivých úseků komunikací, především páteřní komunikace silnice II/602.Bakalářská práce Otevřený přístup Návrh úprav místních komunikací v obci Radvanice(Univerzita Pardubice, 2017) Cicvárek, Petr; Borecký, Vladislav; Lopour, PavelTato bakalářská práce se zabývá návrhem úprav místních komunikací v obci Radvanice. Jsou vytvořeny dvě varianty, jejichž cílem je vhodné navržení uspořádání křižovatky, autobusových zastávek a komunikací pro chodce. Práce je zpracována jako dopravně urbanistická studie dané oblasti.Bakalářská práce Otevřený přístup Studie proveditelnosti obchvatu města Opočna(Univerzita Pardubice, 2016) Tomko, Pavol; Borecký, Vladislav; Lopour, PavelJedná se o návrh obchvatu města Opočna. Bylo navrženo směrové a výškové vedení komunikace, včetně konstrukce vozovky a odvodnění. Obchvat je navržen jako kategorie S9,5/70.Bakalářská práce Otevřený přístup Studie proveditelnosti přeložky silnice I/16 - obchvat obcí Sukorady a Židněves(Univerzita Pardubice, 2016) Seibt, Jan; Borecký, Vladislav; Lopour, PavelCílem mé bakalářské práce bylo vytvořit studii proveditelnosti přeložky silnice I/16 - obchvat obcí Sukorady a Židněves. Byly navrženy dvě varianty se směrovým a výškovým vedením komunikace, včetně konstrukce vozovky a napojení na stávající silniční dopravní síť. Obě varianty obchvatu jsou navrženy v kategorii S11,5/90.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »