Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a možnostmi zlepšení služby ČD Minibar. Zaměřuje se na analýzu služby ČD Minibar jak z pohledu cestujícího, tak z pohledu dopravce. Dále se zabývá možnostmi zlepšení služby ČD Minibar s cílem poskytnout cestujícím kvalitnější službu. V práci je analyzován současný stav služby ČD Minibar, historie a vývoj služby. Práce se především zaměřuje na konkrétní výkon služby, plány a postupy. Také se zaměřuje na prostředky potřebné pro výkon služby a celkové řízení služby ČD Minibar. Cílem práce jsou návrhy na zlepšení a tím poskytnutí cestujícím vyšší úrovně cestovního komfortu a spokojenosti. V návrzích možnosti zlepšení služby ČD Minibar se identifikují silné a slabé stránky této služby a navrhnou se konkrétní kroky a opatření pro zlepšení nedostatků. Tato nová řešení zajistí cestujícím příjemnější cestování ve vlacích. Výsledky analýzy slouží jako podklad pro navrhovaná zlepšení, která mohou přispět k zvýšení konkurenceschopnosti dopravce České dráhy na trhu veřejné dopravy nebo zvýšit ekonomickou či ekologickou udržitelnost vlakového občerstvení.