dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
|
dc.contributor.author |
Mařík, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:10Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:10Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83344 |
|
dc.description.abstract |
Práce podrobně analyzuje svazek městských autobusových linek Pražské integrované dopravy 220 a 223. Dále se zabývá oběhy vozidel, které je obsluhují a možnostmi úspory provozních nákladů za pomocí racionalizace oběhů a snížením počtu potřebných řidičů a vozidel. Jsou navrženy a zkonstruovány dvě varianty oběhů vozidel, které zahrnují úsporu vozidel nebo řidičů. V závěru jsou nově zkonstruované oběhy a současně výchozí oběhy porovnány. Poté je zvolena nejvhodnější varianta a odůvodněno, na základě jakých kritérií byla zvolena. |
cze |
dc.format |
138 |
|
dc.format |
138 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
racionalizace oběhů vozidel |
cze |
dc.subject |
úspora provozních nákladů |
cze |
dc.subject |
Pražská integrovaná doprava |
cze |
dc.subject |
obnova vozového parku |
cze |
dc.subject |
rationalization of vehicle circulation |
eng |
dc.subject |
saving operating costs |
eng |
dc.subject |
Prague integrated transport |
eng |
dc.subject |
renewal of the vehicle fleet |
eng |
dc.title |
Racionalizace oběhů svazku linek 220 a 223 MHD Praha |
cze |
dc.title.alternative |
Rationalization of circulation of vehicles on lines 220 and 223 of the Prague public transport |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis analyzes in detail the bundle of city bus lines of the Prague Integrated Transport 220 and 223. It also deals with the circulation of the vehicles that serve them and the possibilities of saving operating costs by rationalization of circulation and reducing the number of drivers and vehicles needed. Two variants of vehicle circulations are designed and constructed, which include the saving of vehicles or drivers. At the end, the newly constructed versions of vehicle circulations and the original default version of vehicle circulation are compared. After that, the most suitable variant is chosen and the criteria based on which it was chosen are justified. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48636 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |