Racionalizace jízdního řádu Praha - Písek - České Budějovice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vojtek, Martin
dc.contributor.author Beran, Vojtěch
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:52:01Z
dc.date.available 2024-07-08T13:52:01Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-13
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83329
dc.description.abstract V současném jízdním řádu linky R26 se vyskytují značné nepravidelnosti u jednotlivých spojů. Zároveň mezi Pískem a Prahou jezdí pouze vybrané spoje v taktovém rastru 120 minut, případně 240 minut. Mezi Českými Budějovicemi a Pískem je taktový rastr 120 minut, avšak současný provozní koncept nabízí především o víkendu nižší počet spojů. Cílem této práce je navrhnout nový jízdní řád s celotýdenním taktovým rastrem 120 minut, bez navýšení potřebného počtu jednotek, který odstraní nepravidelnosti současného jízdního řádu. Nového jízdního řádu je v práci dosaženo analýzou předmětného území a infrastruktury a dále analýzou současného stavu, přípojných vlaků a alternativní dopravy. Na základě těchto analýz je následně sestaven nový jízdní řád. cze
dc.format 74 s. (91 397 znaků).
dc.format 74 s. (91 397 znaků).
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Arriva cze
dc.subject jízdní řád cze
dc.subject Ministerstvo dopravy cze
dc.subject železnice cze
dc.subject R26 cze
dc.subject dopravní obslužnost cze
dc.subject Arriva eng
dc.subject timetable eng
dc.subject Ministry of transport eng
dc.subject railway eng
dc.subject R26 eng
dc.subject traffic service eng
dc.title Racionalizace jízdního řádu Praha - Písek - České Budějovice cze
dc.title.alternative Rationalisation of the train timetable on the line Prague - Písek - České Budějovice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated In the current schedule of the R26 line, there are significant irregularities in individual connections. At the same time, only selected connections run between Písek and Prague with clock grid of 120 minutes eventual 240 minutes. Between České Budějovice and Písek, the timetable with clock grid is 120 minutes, but the current operating concept offers a lower number of connections, especially on weekends. The aim of this work is to propose a new timetable with a weekly clock grid of 120 minutes, without increasing the necessary number of units, which will eliminate the irregularities of the current timetable. The new timetable is achieve in the work by analyzing the area in question and the infrastructure, as well as by analyzing the current state, connecting trains and alternative transport. Based on these analyses, a new timetable is subsequently drawn up. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence <p><strong>1 | výborně</strong></p> <p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V&nbsp;ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> cze
dc.identifier.stag 48616
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet