dc.contributor.advisor |
Vojtek, Martin |
|
dc.contributor.author |
Beran, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:01Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:01Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83329 |
|
dc.description.abstract |
V současném jízdním řádu linky R26 se vyskytují značné nepravidelnosti u jednotlivých spojů. Zároveň mezi Pískem a Prahou jezdí pouze vybrané spoje v taktovém rastru 120 minut, případně 240 minut. Mezi Českými Budějovicemi a Pískem je taktový rastr 120 minut, avšak současný provozní koncept nabízí především o víkendu nižší počet spojů. Cílem této práce je navrhnout nový jízdní řád s celotýdenním taktovým rastrem 120 minut, bez navýšení potřebného počtu jednotek, který odstraní nepravidelnosti současného jízdního řádu. Nového jízdního řádu je v práci dosaženo analýzou předmětného území a infrastruktury a dále analýzou současného stavu, přípojných vlaků a alternativní dopravy. Na základě těchto analýz je následně sestaven nový jízdní řád. |
cze |
dc.format |
74 s. (91 397 znaků). |
|
dc.format |
74 s. (91 397 znaků). |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Arriva |
cze |
dc.subject |
jízdní řád |
cze |
dc.subject |
Ministerstvo dopravy |
cze |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
R26 |
cze |
dc.subject |
dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
Arriva |
eng |
dc.subject |
timetable |
eng |
dc.subject |
Ministry of transport |
eng |
dc.subject |
railway |
eng |
dc.subject |
R26 |
eng |
dc.subject |
traffic service |
eng |
dc.title |
Racionalizace jízdního řádu Praha - Písek - České Budějovice |
cze |
dc.title.alternative |
Rationalisation of the train timetable on the line Prague - Písek - České Budějovice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the current schedule of the R26 line, there are significant irregularities in individual connections. At the same time, only selected connections run between Písek and Prague with clock grid of 120 minutes eventual 240 minutes. Between České Budějovice and Písek, the timetable with clock grid is 120 minutes, but the current operating concept offers a lower number of connections, especially on weekends. The aim of this work is to propose a new timetable with a weekly clock grid of 120 minutes, without increasing the necessary number of units, which will eliminate the irregularities of the current timetable. The new timetable is achieve in the work by analyzing the area in question and the infrastructure, as well as by analyzing the current state, connecting trains and alternative transport. Based on these analyses, a new timetable is subsequently drawn up. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p><strong>1 | výborně</strong></p>
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48616 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |