dc.contributor.advisor |
Zemanová, Barbora |
|
dc.contributor.author |
Dvorský, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:45:22Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:45:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83167 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje kompletnímu zhodnocení úrovně komunikace společensky odpovědných aktivit vybraných fast foodových řetězců v České republice. Tento výzkum se zaměřuje nejen na obsahovou stránku prezentovaných informací, ale také na technické aspekty jejich prezentace. Dále se práce zaměřuje na komparaci úrovně komunikace mezi tuzemskými a zahraničními pobočkami těchto firem. |
cze |
dc.format |
87 |
|
dc.format |
87 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online komunikace |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
ekonomická odpovědnost |
cze |
dc.subject |
sociální odpovědnost |
cze |
dc.subject |
environmentální odpovědnost |
cze |
dc.subject |
etická odpovědnost |
cze |
dc.subject |
filantropická odpovědnost |
cze |
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
fast food |
cze |
dc.subject |
online communication |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
economical responsibility |
eng |
dc.subject |
social responsibility |
eng |
dc.subject |
environmental responsibility |
eng |
dc.subject |
ethical responsibility |
eng |
dc.subject |
philanthropic responsibility |
eng |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
fast foods |
eng |
dc.title |
Online společensky odpovědné komunikování fast foodů |
cze |
dc.title.alternative |
Online socially responsible communication of fast food |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kotková Stříteská, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is devoted to carry out a complete evaluation of the level of social communication responsible activities of selected fast food chains in the Czech Republic. This research se focuses not only on the content side of the information presented, but also on the technical side aspects of their presentation. Furthermore, the work focuses on comparing the level of communication between domestic and foreign branches of these companies. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesla obhajobu práce s názvem Online společensky odpovědné komunikování fast foodů.</p>
<p>Cílem práce bylo na základě latentní obsahové analýzy zhodnotit způsob a úroveň komunikování společensko-odpovědných aktivit vybraných fast foodů působících v České republice.</p>
<p>Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:</p>
<p>Otázka 1.: Jaké z Vašich doporučení je klíčové pro zkvalitnění CSR programů ve fast food společnostech?</p>
<p>Otázka 2.: Která společnost z jiného odvětví by podle Vašeho názoru mohla sloužit jako inspirace pro analyzované společnosti při komunikaci jejich CSR aktivit?</p>
<p>Otázka 3.: V rámci rozpravy k Vaší diplomové práci uveďte, jaká kritéria by se dala využít pro hodnocení kvality CSR komunikováni ve Vámi provedené analýze.</p>
<p>Student na otázky reagoval.</p>
<p>Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:</p>
<p>Otázka4.: Jakým způsobem se díváte na zákazníka a jeho přemýšlení?</p>
<p>Student na otázky reagoval.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48764 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |