Online společensky odpovědné komunikování fast foodů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zemanová, Barbora
dc.contributor.author Dvorský, Daniel
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:45:22Z
dc.date.available 2024-07-08T11:45:22Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83167
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje kompletnímu zhodnocení úrovně komunikace společensky odpovědných aktivit vybraných fast foodových řetězců v České republice. Tento výzkum se zaměřuje nejen na obsahovou stránku prezentovaných informací, ale také na technické aspekty jejich prezentace. Dále se práce zaměřuje na komparaci úrovně komunikace mezi tuzemskými a zahraničními pobočkami těchto firem. cze
dc.format 87
dc.format 87
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject online komunikace cze
dc.subject analýza cze
dc.subject ekonomická odpovědnost cze
dc.subject sociální odpovědnost cze
dc.subject environmentální odpovědnost cze
dc.subject etická odpovědnost cze
dc.subject filantropická odpovědnost cze
dc.subject CSR cze
dc.subject fast food cze
dc.subject online communication eng
dc.subject analysis eng
dc.subject economical responsibility eng
dc.subject social responsibility eng
dc.subject environmental responsibility eng
dc.subject ethical responsibility eng
dc.subject philanthropic responsibility eng
dc.subject CSR eng
dc.subject fast foods eng
dc.title Online společensky odpovědné komunikování fast foodů cze
dc.title.alternative Online socially responsible communication of fast food eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kotková Stříteská, Michaela
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is devoted to carry out a complete evaluation of the level of social communication responsible activities of selected fast food chains in the Czech Republic. This research se focuses not only on the content side of the information presented, but also on the technical side aspects of their presentation. Furthermore, the work focuses on comparing the level of communication between domestic and foreign branches of these companies. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence <p>Student přednesla obhajobu práce s názvem Online společensky odpovědné komunikování fast foodů.</p> <p>Cílem práce bylo na základě latentní obsahové analýzy zhodnotit způsob a úroveň komunikování společensko-odpovědných aktivit vybraných fast foodů působících v České republice.</p> <p>Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:</p> <p>Otázka 1.: Jaké z Vašich doporučení je klíčové pro zkvalitnění CSR programů ve fast food společnostech?</p> <p>Otázka 2.: Která společnost z jiného odvětví by podle Vašeho názoru mohla sloužit jako inspirace pro analyzované společnosti při komunikaci jejich CSR aktivit?</p> <p>Otázka 3.: V&nbsp;rámci rozpravy k&nbsp;Vaší diplomové práci uveďte, jaká kritéria by se dala využít pro hodnocení kvality CSR komunikováni ve Vámi provedené analýze.</p> <p>Student na otázky reagoval.</p> <p>Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:</p> <p>Otázka4.: &nbsp;Jakým způsobem se díváte na zákazníka a jeho přemýšlení?</p> <p>Student na otázky reagoval.</p> cze
dc.identifier.stag 48764
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet