Řízení kvality ve vybrané výrobní společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Ondřej
dc.contributor.author Kotyzová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:26Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:26Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82733
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje systém řízení kvality ve firmě Škoda Auto a.s. První část práce definuje pojmy kvalita, systémové řízení kvality, Průmysl 4.0 a digitalizace. V druhé části je popsána firma Škoda Auto, její přístup k digitalizaci a nově zavedená aplikace pro zvýšení kvality - Direct Quality Feedback. Následně je udělán průzkum pomocí dotazníku a řízeného rozhovoru ohledně zmíněné aplikace. V závěru práce jsou navržena doporučení na vylepšení systému. cze
dc.format 58 s
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject systém řízení kvality cze
dc.subject digitalizace cze
dc.subject Škoda Auto cze
dc.subject Škoda Quality Systém cze
dc.subject Direct Quality Feedback cze
dc.subject aplikace cze
dc.subject Business Intelligence cze
dc.subject Quality Management System eng
dc.subject digitalization eng
dc.subject Škoda Auto eng
dc.subject Škoda Quality System eng
dc.subject Direct Quality Feedback eng
dc.subject App eng
dc.subject Business Intelligence eng
dc.title Řízení kvality ve vybrané výrobní společnosti cze
dc.title.alternative Quality management in a selected manufacturing company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis describes the quality management system in Škoda Auto a.s. The first part of the thesis defines the concepts of quality, quality management system, Industry 4.0 and digitalization. The second part describes Škoda Auto, its approach to digitalization and the newly introduced quality improvement application - Direct Quality Feedback. Subsequently, a survey is conducted using a questionnaire and a guided interview regarding the application. The thesis concludes with recommendations to improve the system. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Řízení kvality ve vybrané výrobní společnosti. Cílem práce bylo zhodnotit současný stav řízení kvality ve firmě Škoda Auto se zaměřením na aplikaci Direct Quality Feedback a formulovat konkrétní doporučení pro zlepšení procesů řízení kvality a práce s aplikací Direct Quality Feedback. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: V kapitole 4.2 uvádíte řadu doporučení. Jakou organizační a finanční náročnost lze s jejich zavedením očekávat? Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: U prvních třech bodů Vašeho doporučení (odpověď na otázku vedoucího) ho budou zaměstnanci dělat ve svém volním čase? Pokud ne, tak tam přeci finanční náročnost je, jelikož nemohou vykonávat svou běžnou náplň práce. Otázka: Ve své BP využíváte dva cíle (odlišný v teoretické a praktické části) kde v práci najdeme, jak systém řízení kvality vypadá, kde je zhodnocen? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 47422
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account